Веселка

Вихователі:

Дмитренко Ольга Федорівна

Стаж  роботи -  4 років

Освіта: вища,ЧНПУ ім. Т.Г. Шевченка, 2010 р.

Тема над якою я працюю: ”ЛІПЛЕННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ”

Педагогічне кредо: «До кожної дитини ключ знайти,

                         У праці результат хороший мати,

                         Упевнено і творчо до мети іти,

                         З любов’ю серце дітям віддавати».

 

 

 

Мацута Наталія Леонідівна 

Освіта: вища,ЧНПУ ім. Т.Г. Шевченка, 2011 р.
Стаж педагогічної роботи: 4 роки
Життєве кредо: «Життя має лише той сенс, який ми самі йому надаємо». 

Педагогічне кредо: «Працюй так, щоб дітям біля тебе було комфортно і затишно»

Проблема, над якою працюю: «Правове виховання дітей дошкільного віку засобами художньої літератури»



 

 

 

Помічник вихователя:
Талалай Руслана Костянтинівна 

Кредо:
"Природа це розкрита книга вічного навчання.
Блага природи потурбувались,
що всюди знаходиш чого б навчитись"
Чи хто знає? Чи не знає,
Що сьогодні Вас чекає?
Усі до нас йдіть, будь ласка,
Вас "Веселка" вже чекає!
Зробимо дня ніжок вправу на насок, на каблучок.
Руку вліво, руку вправо -
затанцюєм козачок.
Ще присядем, повернімось,
друзям щиро усміхнімось.
покружли, покрутились
і ні трохи не втомились.
Краса природи є у всьому,
в листочку, в квіточці живій.
Хмаринці, в небі голубому,
лиш придивитися умій.
Праця й відпочинок у природі збогачують розум і душу.
Щоб здоров"я добре мати, слід організм гартувати.
Кущик свій ми доглядати будем -
хай расте він на радість нам і людям!
Група наша - веселкова!
Веселчата ми малі.
Ми- кмітливі і розумні,
Жевемо весело і дружно
Різноколірні енергії землі.

Консультація для батьків: "Дитина і дорожний рух", 

          У родині не жалкують часу на те, щоб пограти з дитиною, погуляти, навчити читати або малювати, відправити його в спортивні секції, у всілякі кружки, але рідко знаходять п'ять хвилин в день, півгодини в тиждень, щоб навчити дитину уникати нещасного випадку, особливо на вулиці. Досить вивчити "історії хвороб" дітей, що постраждали від травм, отриманих у результаті дорожньо-транспортної пригоди, поговорити з лікарем-хірургом або травматологом, щоб зрозуміти просту істину - з кожних двадцяти випадків дев'ятнадцять, виявляється, типові (часто повторюються) виникають у тих самих стандартних ситуаціях, число яких не так уже велике. Ситуації ці можна знати, а поведінці в них — навчити. Та все ж нещастя можна запобігти! Головним у вихованні законослухняного громадянина ( у тому числі і як учасника дорожнього руху) для батьків повинен бути принцип «Роби, як я». Щоб дитина не порушувала Правила дорожнього руху, вона зобов'язана не просто їх знати – у неї має сформуватися навичка безпечної поведінки на дорозі. Навіть якщо ви спізнюєтеся, все ж переходьте дорогу там, де це дозволено Правилами; у власному автомобілі дотримуйтеся швидкісного режиму; користуйтеся ременями безпеки й не дозволяйте перебувати дітям до 12 років на передньому сидінні. Приклад батьків буде куди ефективніше, ніж сотні разів повторені слова «не ходи на червоне світло».

Навчайте дітей умінням орієнтуватися в дорожній ситуації, виховуйте потребу бути дисциплінованими на вулиці, обережними й уважними! Знайте, якщо Ви порушуєте Правила дорожнього руху, ваша дитина буде діяти так само!

Пам’ятайте, що ви стаєте учасником дорожнього руху не на проїзній частини вулиці, а ще тротуарі. Тому відправляючись у школу з малюком, поясніть йому, що потрібно бути уважним з перших же кроків, виходячи з під'їзду будинку. Пройдіть із ним увесь шлях і намагайтеся показувати найнебезпечніші ділянки на дорозі. Відзначте ті моменти, які виникають при посадці в громадський транспорт і, особливо, при виході з автобуса або тролейбуса.

Навчіть своїх дітей правилам безпечного переходу проїзної частини дороги!

Разом обговорюйте найбільш безпечні шляхи руху, щодня нагадуйте дитині: ПЕРШ НІЖ ПЕРЕЙТИ ДОРОГУ - ПЕРЕКОНАЙСЯ В БЕЗПЕЦІ!

Поясніть дитині, що зупинити автомобіль відразу - неможливо!

Щоб правильно вибудувати процес навчання, необхідно враховувати психологічні і вікові особливості дітей.

Психологічні особливості дітей

У малюка дошкільного віку обмежене поле зору, тому він не може навіть приблизно визначити відстань до автомобіля, що наближається. Зрозуміти, з якою швидкістю рухається авто, здатний навіть не кожний школяр.

Навіть якщо дитина дивиться на автомобіль, це не значить, що вона його бачить. Захоплений власними думками, переживаннями, часто малюк просто не помічає транспортний засіб.

У перехідному віці виникають інші труднощі - підліткові властиве нехтування небезпекою. Він певен, що з ним не відбудеться те, що трапляється з іншими. І, не дивлячись по сторонах, без остраху виходить на дорогу.

А малята в дошкільному й молодшому шкільному віці взагалі не сприймають автомобіль як погрозу. Для них яка-небудь іграшка, м'яч набагато важливіше здоров'я й життя. Тому існує правило: якщо на дорогу викотився м'яч - чекай дитину. Потреба дітей у русі в цьому віці, яка переважає над обережністю, прагнення грати в будь-яких ситуаціях, невміння швидке оцінити обстановку або прийняти правильне рішення, недостатні знання про джерела підвищеної небезпеки можуть привести до сумних наслідків.

Усі ми живемо в суспільстві, де треба дотримувати певних норм і правила поведінки в дорожньо-транспортній обстановці. Найчастіше винуватцями дорожньо-транспортних випадків є самі діти, які грають поблизу доріг, переходять вулицю в невстановлених місцях, неправильно здійснюють посадку в маршрутні транспортні засоби й висадження з них.

Варто звернути увагу на те, що діти – це особлива категорія пішоходів і пасажирів. Їх не можна міряти тими ж категоріями, що й дорослих, адже для них дослівне трактування Правил дорожнього руху неприйнятне, а нормативний виклад обов'язків пішоходів і пасажирів на недоступній для них дорожній лексиці, що вимагає від дошкільників абстрактного мислення, ускладнює процес навчання й виховання.

От чому із самого раннього віку необхідно вчити дітей безпечній поведінці на вулицях, дорогах, у транспорті й Правилам дорожнього руху, вибираючи форми й методи навчання найбільш придатні для їхнього віку. У цьому повинні брати участь і батьки, і заклади освіти: в дитсадках, школах та інших освітніх установах.

У процесі навчання дітей правилам дорожнього руху, основне завдання батьків і педагогів — сформувати три основні навички поведінки, які допоможуть дитині зорієнтуватися в дорожніх ситуаціях.

1. Навичка зосередження уваги– це межа, перед якою необхідно зупинятися, витримувати паузу, для психологічного орієнтування у зв'язку з переходом у небезпечну зону, а також для адекватної оцінки обстановки не тільки очима, але й думкою.

2. Навичка спостереження – дитина повинна бачити предмети, що оточують її, як рухливі (автомобілі, що рухаються по дорозі) так і нерухливі (автомобілі, що стоять на узбіччі, в кущах і т.д.), що закривають огляд проїзної частини, сприймати їх як потенційну небезпеку.

3. Навичка самоконтролю – ступаючи на проїзну частину, поспіх і сум'яття необхідно залишити на тротуарі, дотримуватись повного спокою й не відволікатися ні на що ті кілька хвилин, які потрібні для переходу дороги.

Пам’ятайте, всі ці поради та, головне, знання Правил дорожнього руху та поведінки на дорогах, допоможуть уникнути небезпечних ситуацій - збережуть Ваше здоров’я та життя!

Як обирати іграшки для дітей.

Купуючи іграшку, запитайте, чи є сертифікат, який засвідчує якість та безпечність забавки.
Перевірте іграшку на міцність (чи добре приєднані усі дрібні деталі), відсутність ушкоджень.
Зверніть увагу на безпечність конструкції: відсутність гострих країв, вузьких щілин і отворів, куди можна засунути пальці, довгих мотузок (для наймолодших не довше 15 см)
Спробуйте, чи не злущується фарба.
Перевірте, чи немає різкого, неприємного запаху.
Зважте на відповідність вікові дитини.
Якщо купуєте дитячу музичну іграшку (або іншу зі звуками), обов’язково зверніть увагу на етикетку. Безпечна шумова межа для іграшки – 85 децибел.
Перевірте неушкодженість упаковки. Якщо іграшка не упакована, її купувати не бажано, бо вона,як губка, увібрала шкідливі речовини ззовні, а може і стала «притулком»  для збудників важких хвороб: туберкульозної палички, стафілококів, стрептококів.

 

 

 

 

 

 

Вгору